Gyors válaszok

Gyors válaszok - példák

AVAGY MIÉRT NEM AKAR SENKI SEM JAVÍTÓ-
SZOLGÁLTATÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN DOLGOZNI - Valós példák!


Ügyfél: - Ki tudsz jönni most?

Válasz: - Nem. Csak egyeztetést követően, időpontot pontosítva tudunk kiszállást vállalni


Ügyfél: - Este 5 után érek rá. Akkor gyertek!

Válasz: - Munkaidőnk hétköznapokon 9-től 17 óráig tart. Ebben a tartományban tudunk időpontot vállalni.


Ügyfél: - Kell fizetni a kiszállásért?

Válasz: - Nem értem a kérdést!


Ügyfél: - Mi kerül egy 5 perces munkában 10 ezer Forintba?

Válasz 1.: - Az, hogy tudjuk, hogy mit kell csinálni, mert ez a foglalkozásunk!

Válasz 2.: - Az időnk.

Válasz 3.: - Legközelebb, nem kell minket hívni ezzel...


Ügyfél: - Szombaton délután leszünk otthon.

Válasz 1.: Munkaidőnk hétköznapokon 9-től 17 óráig tart. Ebben a tartományban tudunk időpontot vállalni.

Válasz 2.: Mi is.


Ügyfél: Most kell fizetnem? Mert nincs nálam annyi...

Válasz: (NO COMMENT)


Ügyfél: Vettem alkatrészt hozzá. Szereljétek már be!

Válasz: Ilyet nem vállalunk!


Ügyfél: Múltkor javítottátok a gépet és elromlott megint, úgyhogy ingyen javítsátok meg!

Válasz: Mikor volt javítva?

Ügyfél: Három éve!

Válasz: Mennyibe került a javítás?

Ügyfél: Nem tudom!

Válasz: Munkalapot, számlát tud mutatni? (mutat)

(Kollégánk kikeresi adatok alapján a javítást - idő stimmel, összeg 50.000 Ft)

Minden 10.000 Ft-ot meghaladó javításra szervizünk 1 év jótállást ad, a beépített alkatrészekre szintén egy év jótállás van (mivel nem jótállási időn belüli javításról beszélünk).

Ez nem garanciális, csakis fizetős javításként tudjuk kezelni!

Ügyfél: Akkor megyek a Fogyasztóvédelemhez!

Válasz: Tessék Uram! Itt találja elérhetőségeiket! Felhívom figyelmét, per esetén, hogy az esetleges jogi költségek ilyen esetekben a felperest terhelik, mivel semmilyen jogalapja nincs a felháborodásának. Tisztelettel!


Ügyfél: Mennyit adtok a rossz gépért?

Válasz: Nincs beszámítás.


Ügyfél: Itt vagyok a szomszédban, mégis kiszállási díjat kérnek. Ez elvileg nem kerülne  semmibe!

Válasz 1.: Nem értem! Mi a kérdése?

Válasz 2.: Az idő pénz. 


Ügyfél: Miért kell a kiszállításért külön pénzt fizetni?

Válasz: Csak.


Ügyfél: Üzbegisztánban vettem egy LG tévét s összetört. Garanciális?

Válasz: Javasoljuk, hogy kérdezze meg az üzletet ahol vásárolta. Egyébként ha komoly a kérdése akkor a válaszunk annyi erre, hogy: Nem.