
Gyors válaszok
Gyors válaszok - példák
Ügyfél: - Ki tudsz jönni most?
Válasz: - Nem. Csak egyeztetést követően, időpontot pontosítva tudunk kiszállást vállalni
Ügyfél: - Este 5 után érek rá. Akkor gyertek!
Válasz: - Munkaidőnk hétköznapokon 9-től 17 óráig tart. Ebben a tartományban tudunk időpontot vállalni.
Ügyfél: - Kell fizetni a kiszállásért?
Válasz: - Nem értem a kérdést!
Ügyfél: - Mi kerül egy 5 perces munkában 10 ezer Forintba?
Válasz 1.: - Az, hogy tudjuk, hogy mit kell csinálni, mert ez a foglalkozásunk!
Válasz 2.: - Az időnk.
Válasz 3.: - Legközelebb, nem kell minket hívni ezzel...
Ügyfél: - Szombaton délután leszünk otthon.
Válasz 1.: Munkaidőnk hétköznapokon 9-től 17 óráig tart. Ebben a tartományban tudunk időpontot vállalni.
Válasz 2.: Mi is.
Ügyfél: Most kell fizetnem? Mert nincs nálam annyi...
Válasz: (NO COMMENT)
Ügyfél: Vettem alkatrészt hozzá. Szereljétek már be!
Válasz: Ilyet nem vállalunk!
Ügyfél: Múltkor javítottátok a gépet és elromlott megint, úgyhogy ingyen javítsátok meg!
Válasz: Mikor volt javítva?
Ügyfél: Három éve!
Válasz: Mennyibe került a javítás?
Ügyfél: Nem tudom!
Válasz: Munkalapot, számlát tud mutatni? (mutat)
(Kollégánk kikeresi adatok alapján a javítást - idő stimmel, összeg 50.000 Ft)
Minden 10.000 Ft-ot meghaladó javításra szervizünk 1 év jótállást ad, a beépített alkatrészekre szintén egy év jótállás van (mivel nem jótállási időn belüli javításról beszélünk).
Ez nem garanciális, csakis fizetős javításként tudjuk kezelni!
Ügyfél: Akkor megyek a Fogyasztóvédelemhez!
Válasz: Tessék Uram! Itt találja elérhetőségeiket! Felhívom figyelmét, per esetén, hogy az esetleges jogi költségek ilyen esetekben a felperest terhelik, mivel semmilyen jogalapja nincs a felháborodásának. Tisztelettel!
Ügyfél: Mennyit adtok a rossz gépért?
Válasz: Nincs beszámítás.
Ügyfél: Itt vagyok a szomszédban, mégis kiszállási díjat kérnek. Ez elvileg nem kerülne semmibe!
Válasz 1.: Nem értem! Mi a kérdése?
Válasz 2.: Az idő pénz.
Ügyfél: Miért kell a kiszállításért külön pénzt fizetni?
Válasz: Csak.
Ügyfél: Üzbegisztánban vettem egy LG tévét s összetört. Garanciális?
Válasz: Javasoljuk, hogy kérdezze meg az üzletet ahol vásárolta. Egyébként ha komoly a kérdése akkor a válaszunk annyi erre, hogy: Nem.