Szerviz
LG MÁRKASZERVIZ
+36-32-462-412
t-szignal@t-szignal.hu
TÁJÉKOZTATÁS: Szervizünk, általánosságban, nagy leterheltség mellett üzemel. A javítások kapcsán türelmüket kérjük. A lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk a lehető leggyorsabb és legszakszerűbb munkát végezni.
Szervizünk javítást korlátozottan tud vállalni, és ezért kérjük, hogy javítási igényüket előzetesen a megadott elérhetőségeinken jelezzék!
Amennyiben Jótállással kapcsolatos kérdése, problémája van, kérjük a fenti elérhetőségeket használja!
Kérjük, hogy alkatrész vagy tartozék ügyekben mindig a fenti telefonos elérhetőséget használják!
Alkatrész kapható: LG MOSÓGÉPEKHEZ, MOSÓ-SZÁRÍTÓGÉPEKHEZ, HŰTŐGÉPEKHEZ, TELEVÍZIÓKHOZ, MONITOROKHOZ, AUDIÓ ESZKÖZÖKHÖZ, KLÍMA-BERENDEZLÉSEKHEZ, SZÁRÍTÓGÉPEKHEZ, MOSOGATÓGÉPEKHEZ, TELEFONOKHOZ, PORSZÍVÓKHOZ, MIKROHULLÁMÚ SÜTŐKHÖZ.
LG Központi Márkaszerviz
ORSZÁGOS GARANCIÁLIS JAVÍTÁSOK BEJELENTÉSE: 06 1 54 54 054
Ha LG terméke meghibásodott, és azt nem a T-Szignál Kft.-től vásárolta, a vásárlástól számított két éven belül (kivétel a 10 kg alatti tömegű termékek pl.: audio eszközök) , kérjük, hogy először a központi márkaszerviz elérhetőségét hívja! Az ügyfélszolgálat, adategyeztetést követően a munkalapot továbbítja az illetékes szerviznek (amennyiben Ön a javítási körzetünkben lakik (vagy ott található a termék) nekünk). Ezt követően az LG munkatársai vagy a mi technikusaink fogják Önt keresni a megadott elérhetőségeken.
Felhívjuk figyelmüket, hogy minden jótállási igény előfeltétele a készülékről kiállított számla (vagy nyugta/blokk) és a helyesen kitöltött garanciajegy. Ezek hiányában garanciális javítás nem lehetséges! (Amennyiben ezek a dokumentumok hiányoznak, úgy azokat a vásárlás helyéről igényelhetnek másolatot (egyes esetekben ez nem lehetséges...).
Online értékesítés (webshopok) útján vásárolt termékek esetén Magyarországon is 14 napon belül a forgalmazó (üzlet, webshop, kereskedő...) minden egyéb indoklás nélkül köteles a megvásárolt terméket visszavenni az ügyféltől (ha azt a vásárlástól számított 14 napon belül jelzi).
Figyelem: Egyes üzletek, webshopok, nem az LG Electronics Magyar Kft. hivatalos jótállásával értékesítik az LG termékeket (pl.: saját jótállási jegyet adnak a termékhez, nem az LG Electronics-ét). Ilyen esetekben tanácsos jótállási igényükkel először a forgalmazó üzlethez fordulni mielőtt a központi számot tárcsáznák.